سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یا رب از ابر هدایت برسان بارانی

به وبلاگ ربـــــــــــّــــی خوش آمدید
  • نسیم ( شنبه 89/5/16 :: ساعت 9:15 صبح)

  •  

     

     تابستان فرصت خوبی است برای مطالعه ی کتاب هایی که مدتها آنها را در لیست انتظار گذاشته ایم .کتاب پرهای صداقت عنوان جدید ترین کتابی است که پس از زندگی نامه ی علامه طباطبایی و شهید بهشتی از لیست انتظار خارج شد.این کتاب مجموعه داستان هایی ازسیره ی اولیاء خدا و عنایاتی است که اهل بیت نسبت به ایشان داشته اند . به امید آنکه با مطالعه ی این کتاب ارزشمند و دقت و تامل در سیره و احوال اولیاء خدا شیوه ی راستین زندگی در پرتو ایمان و خلوص را بیاموزیم.


    بخـــــــش نظرات ()

  • نسیم ( دوشنبه 88/4/1 :: ساعت 9:32 صبح)

  • کتاب شبهای پیشاور مشروح مناظرات عالم توانای شیعه مر حوم سید محمد سلطان الواعظین شیرازی در سال 1345 قمری در حضور 200 نفر از رجال وبزرگان شیعه واهل سنت در شهر پیشاور پنجاب می باشد.

     کتاب شهابی در شب تلخیص کتاب ارزشمند شبهای پیشاور است.

    از آنجا که امروزه تبلیغات وسیعی علیه مذهب تشیع صورت می گیرد وبرخی افراد مغرض با طرح ابهامات وشبهاتی در باب مذهب تشیع سعی در انحراف افکار جوانان ونیز ایجاد تفرقه ودشمنی بین مسلمانان جهان را دارند مطالعه ی این کتاب می تواند راهگشای حقیقت جویان واهل تفکر باشد.

    آنچه قابل توجه است در مباحث علمی مطرح شده میان مر حوم سلطان الواعظین و علمای اهل سنت  موازین اخلاقی رعایت شده ودلایل ذکر شده توسط مرحوم واعظ تنها از قرآن وکتب و احادیث مورد قبول اهل سنت است.(نظیر صحیح بخاری صحیح مسلم و....)

     این کتاب پاسخگوی پرسش ها ی مطرح شده در زمینه ی تاریخ تشیع .حکمت توسل .فلسفه ی سجده بر مهر .صفات حضرت علی (ع).حلیت متعه و....می باشد.

    مطالعه ی این کتاب ارزشمند را به تمامی دوستان حق طلب تو صیه می نمایم.

     


    بخـــــــش نظرات ()


    Online User